New day.

Vaknade upp och visste knappt vilken dag det var idag. Dagarna går ihop!

Men det är ju FREDAG. Jobb för min del ikväll, men idag händer det ju en del grejer... pappa kommer hem efter nästan två månader iväg, ska bli underbart. Så ska skjutsa brorsan till skolan i hbg, ta en fika på Ebbas Fik, än så länge med mig själv, sen hämta honom (har tydligen bara en lektion idag.. lyx!), sen ska vi hämta upp pappa på Knutpunkten.

Så det blir nog fart idag kan det lovas. För sen i eftermiddag får jag äntligen, äntligen träffa mina syskonbarn för första gången. Jag har längtat som en tok, och handlat julklappar till de små sötnosarna. Äntligen!

Nu kickar vi igång denna dagen.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0