Upp med hakan.

Oj så många timmars sömn det blev inatt, helt galet. Haha!

Tvätten är i sina maskiner, första väggtexten är på tork på väggen just nu och jag väntar spänt på resultatet,
och jag håller just nu på att skriva lite texter/ackord och grejer till bröllopet på lördag. På lördag är det bröllop på Ven, men är det bara jag som tycker det ser finare ut när man skriver Hven? Förslaget avslogs tydligen för ett tag sen om att använda den stavningen, rätt korkat. På tal om något helt annat liksom. Haha!

Jobb från kl 17.30 för min del och framåt tills stängning, men innan dess ska jag ha varit ute i studion i Asmundtorp och repat lite. Jag har en underbar gitarr här hemma, men fy vad jag saknar ett piano... det är hemskt! Ren kärlek.

Nu ska jag pilla bort skyddet på väggtexten och hoppas på att det blivit bra... en vacker dag denna veckan ska jag städa ordentligt här och sen fotografera så ni får se hur jag bor, ni är en del som frågat. Det kommer! ♥





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0