Sista augusti


Vilka problem jag haft med bloggen ett litet tag, störande moment.

Nåväl, sista augusti idag och jag klev upp tidigt för att åka till Ystad och spela in. Gick finemang det där. Vi satte låten väldigt fort och ja... som jag trivs i Ystad. Enda platsen jag någonsin besökt där jag har känt mig hemma, på riktigt.

Min lillebror fyller år idag! Inte så liten längre. Längre än mig och blir 16 år idag. Grattis! ♥ Han är verkligen världens bästa lillebror. Han gör mig så oerhört stolt!

Så nu ska jag skriva lite musik fram tills han slutat skolan och mamma slutat jobba, för sen ska vi ner i stan och käka middag ihop, dagen till ära.


Nedan; inspirationsbild. Bild på min Maria-staty i fönstret, med en bibel framför från 1874, med vita spetsgardiner från Ikea. Ljusstaken utan ljus är från tradera, vitmålad och enkel. Älskar Shabby Chic.




1 kommentarer
Postat av: marie ch

hej

Jag har gjort en sån madde vi har samma smak.kramiz

2011-09-01 @ 04:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0