Paper Heart

Godmorgon!

Denna dagen började jag med att lyssna på David Cooks nya album "This Loud Morning". Tracks som "Paper Heart" och "Goodbye to the girl" är bara så sjukt bra. Kan verkligen rekommendera den plattan. David Cooks röst är ju också helt fantastisk.. love it.

Sen var det dags för ett morgonmöte. Kan ju inte säga så mycket, men jag måste säga att det är någonting jag verkligen brinner för. Nu på mitt 21:a år som människa, så är det först nu jag känner att jag hittat mig själv helt och hållet. Jag står för den jag är, och framför allt så vet jag exakt vilken musik jag vill göra, och jag brinner verkligen för det. Det är ju minst lika viktigt att man hittar sig själv inom musiken som man gör som människa, när man som mig andas musik och inte syre, hehe.

Resten av dagen har jag ledigt från Lucy's faktiskt, så blir att träffa Ida idag. Ska iväg till Helsingborg antagligen om ett tag, sen ska jag städa lite idag tänkte jag.. iallafall dammsuga, haha. Det behövs!

Ha en underbar onsdag gott folk, vi hörs senare.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0