Lördag

*Pip..pip... pip...*

"Vad är det för något jag hör? Är det... en idiot utanför fönstret? Klockan kan ju inte vara mycket.. åh... men, va? ÅH NEJ. VA?! Redan? Men guuuuuud..... SUCK."

Ungefär det rörde sig i huvudet på mig när jag vaknade imorse. Igår hade vi abonnering på Lucy's, 30års fest. Behöver jag egentligen säga mer? Det var fest.. på riktigt. Det var väldigt mycket att städa och ställa iordning efteråt, så jag var inte hemma förrän kl 3 inatt. Precis vid 03.30 när jag släckt lampan (ÄNTLIGEN FÅ SOVA!!), så hör jag enormt hög musik ovanifrån och en jäkla bas som börjar pumpa så jag trodde att mitt tak skulle rasa samman..

Rätt drygt när en full granne klampar och trillar in i sin lägenhet och drar igång musik vid den tiden. Men vet ni vad? Jag däckade. Hahaha! Jag bara var så trött efter att ha stått upp och jobbat i ett sträck i 9,5h, så jag bara somnade. Jag sa till mig själv: "Skitsamma.", sen försvann jag. Haha!

Men när jag vaknade idag kände jag mig rätt överkörd... vilket jag gör fortfarande. Tur det finns hårsnoddar, hårspray och smink. Så nu ska jag snart bege mig iväg tillsammans med mamma till Hven för att sjunga på bröllop vid 16.15, båtarna har ju dock världens sämsta och opassande tider... så det blir en heldag detta. Hemma ikväll igen, wish me luck!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0