In the bleak midwinter..

Igår var min lediga dag, och om jag var ledig. Hade det väldigt härligt måste jag säga.

Tatuerades hos Malin, vi fortsatte på min arm och nu har jag en sittning kvar, den 5:e september. Längtar, sen är den färdig.. den blir riktigt fin. Ni kan skåda en sneak-peak här nedan.

Idag jobbar jag dock 17.30 och fram, sen imorgon är jag ledig igen. Så just nu sitter jag här, men ska dra mig bort till min farmor och hälsa på innan jobbet tänkte jag. Ikväll ska jag hämta min lilla prins tror jag i Asmundtorp och ha honom här, min fina vovve.

Ska lyssna på en utav mina nya favoritlåtar för tillfället nu, ligga i sängen och drömma mig bort en stund, sen ta mig i kragen och gå ut i verkligheten. Låten finner ni nedanför bilden. Amanda retuscherar inte våra bilder, men kan va kul för er att se en icke-modellande-oretuscherad bild också. ♥






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0