By midnight.

Godkväll!

Jobbet är avklarat. När jag kom hem såg jag i inkorgen att Amanda mejlat lite. Det blev rätt många bilder denna gången, så kommer lägga upp dem en och en istället, lite när jag känner för det.. så håll utkik. Hehe!

Besök gärna Amandas hemsida HÄR. Hon är bäst.

När jag kikade igenom bilderna så upptäckte jag vissa grejer, och det är ju lätt att stirra sig blind på vissa saker bara man själv ser. Så jag frågade Amanda om hon kunde göra lite si och lite så där.. kanske dra in magen någonstans osv. Haha, mejlet jag fick av henne. Hon är fantastisk. Det stod i princip: "Glöm det. Du är bra som du är. Naturlig. Jag rör ingenting. Så det så! Puss". Kortfattat, men det är vad hon skrev, och jag bara dog av skratt.. Så ja, alla bilder är endast redigerade ljus-/kontrastmässigt.




1 kommentarer
Postat av: C

Åh vad du är vacker. Den vackraste som finns.

2011-08-10 @ 06:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0