4 augusti 2011

Är det bara jag som tycker att tiden går så sjukt fort?

Det är redan torsdag. Det är helt galet, haha. Dagarna bara försvinner.

På lördag har jag och pappa ett företagsgig vi ska lira på, ska bli riktigt, riktigt roligt. Det var längesen. Vi har repat in nya låtar och hits så repetoaren är verkligen uppdaterad. Det är det jag repar på nu innan jobb varje dag.

Ska jobba idag från kl 16, sen ikväll när man kommit hem så blir det att börja renskriva lite texter osv inför lördag. Men innan dess... så ska jag göra något så sjukt roligt nu innan jag beger mig till repet, som att betala en försäkringsräkning på min bil. En tusenlapp åt skogen. Bara sådär. Ouch! Haha.

Förresten, ni vet att jag typ aldrig skriver om kläder eller skor.. men jag hittade ett par skor igår som var... alltså oj. Jag klär mig mycket i svart, men ibland, väldigt sällan, bryter jag av med någon riktig färg. Jag älskar knallrött, blodrött, och turkost. Dessa pumpsen var bara... MUMS. Am I right?

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0