Vänner

Godmorgon världen!

Det är ännu en fin dag. Vädret är oslagbart! I'm full of energy. Idag ska jag iväg till Lund med en vän till mig som heter Michaela. Vi fann varandra under Next Star perioden och hon är en utav de bästa vännerna jag har. Det som är lite synd är att hon bor i Jönköping, inte alltid man har tid att åka dit, men det lyckliga i denna story är att hon och min bästa killkompis Niklas fann varandra på min födelsedag. Dem är ett helt perfekt par, som gjorda för varandra. Vilket betyder att hon är ju faktiskt här nere med jämna mellanrum, och idag jobbar Niklas och Michaela har ingenting att göra. SCORE! So she's mine today... mohahaha. Ska krama ihjäl henne!

Så blir nog en fantastisk dag, känner det på mig. ♥


www.stiverius.com
1 kommentarer
Postat av: tini

sinnessjukt bra bild alltså!

2011-04-24 @ 23:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0