Full fart.

Helt galet så lång denna dagen blev ändå.

Gick upp halv sju imorse (!) för att lämna in bilen på service, och efter det vidare till Lucy's för att jobba lite och förbereda kassasystemet inför invigningen. Där bjöds man på kaffe och efter det var jag pigg som tusan! Sen iväg och hann shoppa lite, fyndade Cheap Monday jeans för 240kr, perfekt modell, sen fylla i en tatuering, köra brorsan till trummorna, lira lite Red Dead Redemption, och nu sitter jag här. Bilen nyservad och fin, känns toppen.

Jag tog en promenad igår med min lilla vovve i 45 minuter i ett par MBT-skor. Det finns för- och nackdelar med allt, men de skorna tyckte jag verkligen om. När man gått så länge med sådana skor och sen kliver ner på marken igen, då kändes det bara konstigt att gå vanligt.. haha, men dem var effektiva. Kändes väldigt i vaderna. Dem är rätt dyra ute i butik, 2500kr ungefär, men jag har ju såklart hittat en hemsida HÄR där du köper dem för ca 700 svenska och frakten ligger på ca 100kr. Spara pengar? Jadå.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0