Bilder

En liten bildbomd från denna underbara helg.


Här har ni en bild på min älskade bil. Rover 216, aka my love.


Årets första grillning... mini, men fortfarande! (Ignorera mammas foppa-tofflor... iiisch.)





Två utav mina bästa vänner Michaela och Niklas som fann varandra förra året. Loooove ♥


Jim är kameraskygg som bara den. Vår underbaring från Gävle!



Underbara Sofie!


Jag innan jobb på Lucy's igår.



Lek i trädgården med min lilla tuffing.

Söndagskvällen är här. Jag och Jim sitter i soffan och är sega som bara den. Rätt härligt.



1 kommentarer
Postat av: Engla

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 11:47:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0