Myskväll

Ikväll ska jag inte göra så mycker mer tänkte jag.

Imorgon ska jag packa hela dagen, men ikväll blir det mys framför Grey's Anatomy i en mysig filt, är helt slut i kroppen. Den strejkar totalt.

Lyssnar på lite stämmor till Wallmans, mycket att lära in. Inte bara enstaka stämmor t ex, utan det är ju hela arrangemangen och upplägget överhuvudtaget, inte det lättaste. Håll tummarna för mig att jag fixar det snabbt och smidigt!

Åker ju på måndag. Men just nu ser jag mest fram emot fredag då jag åker upp till Stockholm, träffar Erik en runda och sen spenderar jag hela helgen med min fina Andreas, jag längtar så.



Godkväll på er ♥
2 kommentarer
Postat av: Anonym

kramar dig hårt att allt går bra!faster marie ch

2010-09-29 @ 22:18:30
Postat av: Thuresa

Hejsan!

Hur har du fått din inläggs ruta så bred?

2010-09-29 @ 22:33:49
URL: http://snuttefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0