Fotboll!

Godmorgon! ♥

Vi har sovit gott inatt, och har precis käkat lite frukost. Lite innan 12 blir vi upphämtade och körda till stationen, sen väntar 4½ timmes resa hem, hem till min lilla vovve!

Vi hade en fantastisk dag igår. Jag var så himla sjuk (värre idag), och jag var så fruktansvärt orolig för att inte klara mina låtar.. skulle ju ändå sjunga "Hurt", ni vet att det är kanske inte den lättaste låten att sjunga, men tack vare min teknik (Tack bästa Maria Peterzon), så klarade jag det. Helt otroligt! Det lät ju lite förkylt osv, men jag fick jättebra respons ändå av publiken, tänk er lättnaden efteråt, puh!

Blev otroligt bra omhändertagen hela dagen, och ljudteknikern (som jag glömde tacka.. förlåt Victor!!!), var helt fantastisk! Han lyssnade verkligen och hjälpte till extremt, och det var också en lättnad, alltför ofta råkar man stöta på ljudtekniker som tror dem är världsbäst (fast att ljudet faktiskt är rent kasst ibland).

Väl på fotbollen fick vi extremt bra platser, och det var underbart att känna den här gemenskapen bland folket. När Sverige gjorde mål så verkligen hoppade alla upp av ren reaktion och bara skrek, det var underbart.

Fick några bilder sen igår, det var så mörkt på festen att det blev suddigt, men har jag tur får jag lite bilder från fotografen inom kort! Jag hade ju Tord Grip som bordskamrat, skitkul!


Tord Grip och hans söta fru!


Zlatan v. Ungerns målvakt (vars byxor blev omtalade.. liknade joggingbyxor?)


Gruppkram efter andra målet, grymt bra match var det!


Dags att packa ihop lite innan vi blir upphämtade, vi hörs senare!



1 kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-04 @ 23:26:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0