Danmark och Ikea

Jag och Niklas drog till Danmark då jag skulle köpa lite grejer till familjen, och det var väl trevligt.. förutom att det var helt dött i Helsingör. Så himla tråkigt, så vi vände i princip på klacken när vi kom dit.

Väl hemma i Sverige (tjohooo!) så drog vi till Väla istället, för att Niklas ville kika på lite kläder och någon parfym eventuellt.

Kommer in på Jack and Jones och expediten hjälper verkligen honom, sjukt schysst. Sen vid ett tillfälle när vi snackade om något så hör man bara henne fråga:

"- Är ni tillsammans?"

Vi tittade på varandra och sa:

"- Eh.. näää. Vore som att kyssa ett syskon, TVI!"

Haha. För det är verkligen så. Niklas är verkligen en fantastiskt grym vän och han är som den bästa storebrorsan man kan tänka sig, så det var lite kul när hon frågade. Dock förstod jag att jag och Niklas bör ha 5 m mellan oss när vi är ute och går, så folk fattar att vi inte är tillsammans.

Eller vad säger du Niklas, din titanic-lover?


Niklas fick leka lite på båten tillbaka. Tyckte han var kul.

Nåja. Vi besökte ju världens nyaste Ikea idag också, och käkade såklart. Ikeas kötbulle-tallrik för 16kr är ju ganska känd! Den tog jag, ett glad med äpplejuice och en dammsugare till efterätt. 29kr... 29 kr!

Den dagen jag flyttar hemifrån ska jag bo nära Ikea så jag kan äta där, bra idé va?

Jag hittade iallafall någonting som är taget direkt ur några utav mina drömmar... någon mer än jag?




Snart körrep inför Sanna Nielsens konsert den 21 oktober. Wish me luck! ♥

1 kommentarer
Postat av: C

Hahaha, ja där ser man. Har jag också råkat ut för, med min syster :S

2010-09-06 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0