Alive


Jag lovar, jag lever!

Jag har bara varit tvungen att prioritera annat än datorn överlag dessa två dagar. Jag har haft ett fantastiskt härligt äventyr i Stockholm, hann inte träffa på någon utav alla underbara vänner man har, men jag har fått nya fina vänner också och har fått mycket gjort. Man kan ju kalla det jobb helt enkelt! :)

Jag kan inte säga mer än så, utan jag hoppas ni skulle vilja hålla tummarna för mig nu och be för att det går som det är tänkt, då blir jag ännu gladare.

Idag ska jag snart till en vän till familjen, uträtta lite ärenden i stan osv, ikväll är det även fotografering med en grym tjej som heter Amanda, ska fixa lite nya pressbilder är det tänkt, med ett tema som är.. moi! Spännande.

Nu är frukosten uppkäkad så nu blir det att borsta tänderna, ha en underbar dag! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0