På nya vägar

Godmorgon!

Jag lever, I promise. Jag har bara inte haft någon som helst tid att sitta vid datorn. Som ni kanske kommer ihåg att jag berättat så ska jag nu flytta till Oslo och börja jobba på Wallmans Salonger, vilket jag är på väg mot just nu i skrivande stund.

I helgen kände jag att jag behövde något för att komma på andra tankar, så jag åkte upp till min fina Andreas i Stockholm och hade en fantastiskt fin helg, jag behövde verkligen det.

Det jobbigaste är saknaden av pojkvän, familj och vänner såklart. Även min lilla älskade hund.. det gjorde så ont att gå iväg från honom imorse, han är ju min bästa vän. Han har alltid funnits där de senaste 6 åren, utan krav och alltid tröstande.. blir jobbigt.

På vägen upp nu ska jag försöka sova lite, kolla in showen lite och repa och läsa någon härlig tidning.

Kommer uppdatera mer sen hur det går med repetitioner osv, håll tummarna för mig. ♥


Mot nya mål i livet!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0