Halsfluss

Hej :)

Ja, jag har nästan varit död de senaste dagarna. Kan ju resonera ungefär såhär; Jag har mått SÅ mycket bättre i mina dagar.

För två kvällar sedan på jobb började jag känna mig oerhört krasslig, dagen därpå vaknar jag upp med en så svullen hals att jag trodde att jag inte kunde andas. Varme andetag var smärtsamt och äta kunde jag glömma, knappt dricka. Fick dra mig till läkaren och såklart hade jag ju fått en rejäl, akut halsfluss. Det är ju PRECIS vad man vill ha när man jobar som sångerska... eller inte. Så irriterande.

Bor i en lägenhet utan TV och slött internet så att sitta fast här och må dåligt får en att klättra på väggarna till slut. Jag är fast besluten om att bli frisk så himla snart, orkar inte riktigt detta.

På söndagnatt åker jag bussen hem, och stannar till tisdag natt. Ska bli underbart att få träffa HELA familjen denna gången, pappa kommer ju hem samtidigt. Ska mysa med min lilla vovve också.. det enda jag ser av honom är hans bild på min mobiltelefon.. lilla gubben ♥


Sing in Silence...


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0