Första advent

28 november, första advent. Det snöar för fullt utanför mina fönster här i Oslo, och hemlängtan och julstämningen är på otroligt hög nivå.

Den 23:e december sitter jag på bussen hem för att fira jul med min underbara familj, jag längtar så oerhört. Fram tills dess är det bara jobb, 3 veckor intensivt jobb till sen är det över.

Igår hade vi den största kvällen för i år, många hundratals gäster, och det gick så bra. Försäljningsrekord slogs, och jag mådde verkligen toppen för jag hade så fina gäster! Helt enkelt väldigt lyckat.

Idag är vi lediga, den enda dagen på hela veckan vi är lediga.. och då ska marknaden besökas, pizza ska ätas och lite godis ska offras till våra magar är det tänkt, ser fram emot det.



Längtar hem till dig min lilla älskade vän
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0