Deathaura

Idag är det banne mig fredag! Men.. det märker ju inte jag av om man säger så, haha.

När jag vaknade imorse trodde jag det var tisdag (?) av någon anledning, men min poäng är att jag jobbar så mycket och likadant att jag inte känner skillnad på dagarna. Jag har ingen fredag- lördag kväll, jag har EN söndag, då allt i denna stan är stängt också såklart.. behöver jag nämna min trötthet? Haha!

Igår var det väl hyffsat på jobb, men jag ber för att det blir bättre idag, verkligen. Jag laddar upp med mina favoriter, Sonata Arctica. Deras musik tröttnar jag aldrig på, verkligen aldrig. Jag tolkar deras låtar på mitt sätt, och jag känner igen mig så extremt mycket i texterna så det är sjukt.. älskar det.

Nu kanske det är dags att byta om från pyjamas till lite mer mänskliga kläder, haha.

"and after all these years we get to be together for all eternity..."


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0