1 månad

Igår var det en hel månad sen jag flyttade till Oslo. Många känslor inblandade kan jag säga.

Igår hade jag även toppengäster, verkligen. Det var riktigt trevligt och vi hade inte så många gäster anyway, men ikväll är det ju betydligt mer. Jag hoppas att det inte är en sådan stressig stämning trots att det är mer att göra, jag mår inte alls bra av det där. Stressigt jobb I know, men man ska inte behöva stressa sig halvt ihjäl och må dåligt bara för att det är fler gäster en kväll.

Sitter även och dreglar över den där Sweden Rock biljetten jag vill införskaffa. Jag ska dit, jag bara måste veta så att jag är ledig. Mitt kontrakt går ut i maj, men kan sträcka sig in i juni också.. farligt det där, jag lever just nu för Sweden Rock känns det som, haha.

Nåja, nu ska jag trycka i mig ett pencillin till och förbereda lite inför jobbet idag.

1 kommentarer
Postat av: Julia

Hej Madde, det är Julia :) har gjort en ny blogg som jag verkligen ska fortsätta med, om du ville veta ;) läser din väldigt ofta, vill också till sweden rock i år men har dock inte så mycket pengar sniff



Du får ta och krya på dig - hoppas att allting har gått bra för dig i Oslo :) storkram

2010-11-10 @ 22:19:27
URL: http://livetforenvildros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0