Musikvideo-inspelning

Vilken underbar dag!

Vädret har varit strålande. Jobbet gick utmärkt från 11 till 15. Efter det drog jag snabbt till Malmö för musikvideo inspelningen med Alexandra Liljekvist. Jag & Sofie Bergman hängde på och fick vara en liten del av den och det känns hur skoj som helst! Det gick verkligen toppenbra och det blir nog en häftigt musikvideo. Vi satt mitt på stortorget, ett utav caféerna, och folk stirrade såklart. Men det var bara kul, de flesta verkade tycka det var spännande.

Imorgon fram tills söndag nästa vecka kommer jag ha FULLT upp. Haha. Imorgon blir det att sjunga på bröllop i Ängelholm. Sen direkt efter det köra upp mot Stockholm. Sova över där tills på söndag när jag ska sjunga på Gröna Lund under Childhooddagen (vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. HJÄLP! Kommer ju bli varmt!). Sen efter det ska jag flyga från Bromma på måndagen till Visby på Gotland för att spela in min specialskrivna låt som jag vann i samband med Next Star, och den är SÅÅÅÅÅ bra! Seriöst. Det är dem som skrivit texten, men orden är direkt från mitt hjärta, väldigt märkligt men fruktansvärt bra.

Efter det ska jag flyga tillbaka till Bromma och SEN till Ängelholm, för det gick inga flyg från Gotland till Ängelholm direkt tydligen.. Så dåligt. Men då kommer jag hem sent då iallafall. Sen på tisdagen fram tills onsdag kväll pågår PR-turnén för Diggiloo, och den avslutar jag med att sticka till fantastiska Stefan Gunnarssons releasefest i Göteborg, och då hänger faktiskt pappa med. Ska bli så sjukt roligt! Komma hem på torsdag, och sen är det begravning för mormor på fredag.. sen bröllop på lördag, och grillning med hela Next Star gänget på camping på kvällen, och sen uppträde med allesamman i Folkets Park på söndagen.

Så, söndagen den 30:e maj så kom till Folkets Park i Malmö kl 15.00 för att lyssna på oss, det kommer bli supermysigt, och håll tummarna för vackert väder!

Nu har solen gasat ner mig hela dagen, så jag är ganska trött faktiskt.. gäsp. Vi hörs under resan upp till Stockholm imorgon, då ska ni allt få se lite bilder från idag också!

Puss!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0