Godnatt från Göteborg

Godkväll allihopa.

Jag fullkomligt älskar detta hotellet. Jag & Erik Linder satte oss och åt en fantastiskt god middag och pratade i flera timmar. Tiden bara rann iväg, och killen är ju så smart! Många värdefulla tips jag absolut ska ha i baktanken.

Imorgon blir det mycket att göra. Radioprogram som vi ska vara gäster hos, sen massa tidningsintervjuer. Det är verkligen hur kul som helst med en sådan här PR-turné. Men vi är färdiga hyffsat tidigt, då kommer faktiskt pappa hit så ska vi göra oss iordning inför releasefesten och om vi hinner ska vi självklart kolla in stan lite, jag älskar att gå i Göteborg.

Godnatt! ♥


Bild tagen från mitt hotellfönster. Så vackert!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0