4 maj '10

Mitt uppe i workshop för tillfället.

En del att göra kan jag lova. Lite rörigt. Det är kul. Det är allting här uppe, haha! Miljön är fantasisk. Ästa Gård bor vi på och det är så rogivande här uppe.

Vi har hunnit gå igenom en hel del av programmet, och fotografering ska också ske både idag och imorgon. Ska bli spännande att se hur det ser ut. Men vädret kunde banne mig varit bättre. Igår hade vi jättevackert väder, men idag är det bara regn och tråkigt, usch.

Men imorgon bär det av hem. Fram till kl 16 repeterar vi och 17.20 sitter jag på tåget hem! Men vi kommer mötas den 7 - 9 juni igen, då är det repetition av kör/koreografi i Stockholm, det ska bli intensivt men roligt.

Många intryck. Många ansikten. Många namn. Det tar på krafterna, men gud vad gott jag mår.

Hoppas ni har en lika fantastisk dag som jag!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0