27 maj '10

Godmorgon! ♥

Idag är jag ledig, den enda hyffsat lediga dagen denna vecka, och vad händer då? Jo, en jäkla massa ärenden. Haha! Banken, studioinspelning och en massa mer. Men det måste göras, och det känns riktigt bra att få vara hemma ska jag säga. Vädret ser hyffsat lovande ut.

För er som är nyfiknad på att läsa om intervjun i tidningen Landskrona City, då kan ni gå in HÄR. En ära att få hela framsidan ska jag säga er, det kändes toppen!

Men jag har inte tid att sitta här nu, utan måste ge mig iväg. Men vi hörs senare gott folk! ♥
.

1 kommentarer
Postat av: Anonym

här krammis http://www.expressen.se/noje/1.2001337/diggilooturne-nasta-for-madeleine marie ch

2010-05-27 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0