25 maj '10

Tiden går så fort!

Kom hem igårkväll, klarade av tre flygning på en dag och hade dödsångest ungefär 6 gånger. Små propellerplan var det som tog mig till de olika destinationerna, det var hemskt. Men jag klarade fan av det. Är flyg- och höjdrädd och gjorde detta helt själv, jadå!

Har haft presskonferens imorse tillsammans med Jessica Andersson och Erik Linder i Malmö, och nu sitter vi i bilen på väg upp mot Göteborg, men kommer tydligen stanna i bland annat Laholm på vägen. Trevligt!

Jag ska vara i Göteborg inatt, och även imorgonnatt. För nu när vi är färdiga med promotionturnén imorgon, så väntar Stefan Gunnarssons vinlyreleasefest i Göteborg, och med mig har jag pappsen. Ska bli sjukt kul.

Känns som om jag inte sovit på en vecka, så hoppas man kan komma i säng hyffsat tidigt ikväll och få ett par timmars sömn åtminstone.

Vi hörs kanske senare ikväll!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0