19 maj '10

Hej allesammans!

Vackert väder vi haft idag, men jag kan nästan slå vad om att det blir åska nu fram emot kvällen!

Idag har jag och pappa varit på NetonNet och köpt honom en ny liten laptop, hans förra är död nu. RIP. Sen hittade jag även en locktång jag och mamma spanat på länge. OBH Nordica Artist Curl eller vad den heter, 299kr. FANTASTISKT bra!

Jag ville gärna visa er hur det blir. Man kan ju göra värsta lockarna, men jag valde att ha lite lägre temperatur och få det liksom vågigt. Men bilden blev kass. Men ni ser håret åtminstone.

Riktigt bra köp!

Nu ska jag dra ner mot Malmö för att sova hos Ida, och imorgon blir det jobb. Tjing!




Haha. FAIL. Men fint hår.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0