18 maj '10 - Stockholm

Idag blir det Stockholm för min del.

I skrivande stund sitter jag på ett x2000 tåg och mår illa. Haha! Blev tekniskt fel i Landskrona så jag missade nästan Stockholmståget med någon minut, men jag hann. SCORE! Men det gungar ju så in i bomben får jag säga. Jag är ju van tågpendlare, men detta är extremt. Sen har jag ju inte ätit frukost heller, så det känns inte toppen i lilla magen inte, haha.

Jag ska iallafall anlända innan 12, ha soundcheck efter lunch och sen mot 17 tiden ska jag sjunga låten "Hurt", och sen ta tåget hem igen. Är lite sur för att jag måste åka upp och ner på samma dag, det är jäkligt intensivt. Fick gå upp 05.30, och kommer hem 23.15. 9 timmar på tåg. Inte kul! Men jag har internet hela resorna iallafall, så det underlättar ju lite. Men sen så sket sig väldigt mycket när jag upptäckte att jag glömt mina hörlurar. FAIL!

3½ timme kvar på tåget. Ska nog försöka vila om jag kan lägga mig till rätta, jag tycker inte sätena är särskilt sköna om jag får vara ärlig, haha.

Vi hörs senare iallafall, och jag hoppas verkligen resan kan gå hyffsat snabbt och smärtfritt iallafall.

Puss!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0