15 maj '10

SKITVÄDER!


Resten av Sverige verkar ha blivit frälsta med sommar. Vi har knappt någon temperatur och ösregn. TJOHOOOO! Hatar det.

Riktigt seg och tråkig dag. Sen så har mina ögonfransar åkt av också. Gråtit så mycket nu efter mormors bortgång att det släppt. Skitkul. Mina egna är hyffsade, men måste få återhämta sig lite. Blir vanliga lösögonfransar ett tag antar jag. Ska göra en mer naturlig ögonfransförlängning i Malmö snart, ska bli så spännande.

Så jag är inte på världens bästa humör. Känner mig som den fulaste och sunkigaste typen på länge, haha.

Men jag ska iallafall sjunga på ett bröllop idag. Inte långt bort, ganska skönt faktiskt, och det är bara en låt. Så det är kl 15, så nu väntar man bara ut tiden känns det som.

Vill göra en ny header, men jag är totalt fantasilös. Vill att min nya bild av Eva Claesson (kolla inlägget nedan) ska vara med. Någon som känner till någon riiiiktigt duktig som man hade kunnat få hjälp av? Varje tips uppskattas, you know that.

Be med mig att vädret ska bli bättre och denna tråkiga dag kan bli lite coolare.

Puss!



1 kommentarer
Postat av: Malena

Hej madeleine! Fråga Sebastian, han är en jäkel på photoshop och kan säkert hjälpa dig. maila mig ifall du vill ha kontakt med honom så får du hans mobil.

2010-05-19 @ 08:50:17
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0