13 maj '10

Dagarna bara går.

Telefonen ringer. Sms. Mejl. Ja, jag stormtrivs!

Har lekt med min nya iPhone och fixat uppdateringar osv, så skoj. Haha, men nu undrar jag bara, finns det någon som skulle vilja sponsra mig med en Macbook Pro 13"? Känner att den hade varit pricken över i:et, men jag har liksom 11 995 kr över. Haha, den hade varit så himla nice.

Morgondagen innebär jobb, men inte på Burger King. Ska repetera låtar inför bröllop, skriva färdigt en låt till något speciellt, mer om det om ett tag. Sen ska samtal göras ang. PR-turné osv, så ganska gött att kunna säga att man jobbar hemifrån.. fast, haha, no salary.

Ska mysa ner mig i soffan med laptopen i knät och Grey's anatomy nu.

Godnatt.



1 kommentarer
Postat av: C

Haha, skaffade du typ inte nyss en ny dator? :P

2010-05-14 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0