Vår

Jag har egentligen haft en dålig dag, men det är så svårt att deppa.

Att jag kan ha på mig vårjackan nu, och andas in en luft som är mild och får mina sinnen att explodera.. Det är ren lycka. På många sätt och vis.

Nu har jag jobbat idag, och min rygg är ärligt talat helt slutkörd. Att stå upp i 9 timmar med endast 30 minuter paus på en sträcka, och inte alls få sitta ner annars.. det gör ont. Man blir trött.

Så, nu har jag faktiskt långledigt över påsken, det behövs. Vi renoverar ju, och då har jag tid till det, skriva musik och en massa mer. Wii! Ser fram emot det. Får ju lön på onsdag också, och idag fick jag tillbaka på skatten. Tjohoo!

Detta ska firas med en twistpåse som är upplagd på bordet, ett glas mjölk och sen en varm säng.

Btw, tack Ida. Som alltid fyller du mig med en massa positiv energi och du är saknad 24/7!

Godnatt gott folk, vi hörs imorgon.

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, inte bara vårjackan, glöm inte bort dina Converse :D

2010-03-27 @ 01:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0