Tidigare hem

Ett leende finns på mina läppar just nu.

Har haft det helt okej på jobbet, ska inte klaga. Men jag var väldigt trött. Måste ha sovit dåligt inatt eller något? Men jag, och många andra, fick sluta en timme tidigare än vad vi skulle idag, om vi ville såklart.. jag tackade ja. Haha! Känns skönt att köra bilen hem när det fortfarande är ljust ute.

Btw, på tåget såg jag (dem satt bredvid varandra komiskt nog), en kille som var förskräckligt lik en väldigt god vän till mig som heter Kim, sen den andra var sjukt likt Edward i Twilight-filmerna. Kunde ju inte låta bli att nästan stirra.. haha, tänk er själva. Fan, det var likt, men håret var identiskt. Väldigt trevligt!

Nu är jag hemma iallafall, känns fantastiskt. Råkade klicka in på www.nextstar.se , och har inte kollat på själva introt förut, men vad ser jag då?

Denna veckan är det jag och en annan killar som har blivit presenterade som finalister, och självaste Lasse Holm presenterar mig. Det kändes så enormt häftigt (har stor respekt för den människan!), så det blev ett litet lyckorus inom mig kände jag.

Pizza på ingång hos familjen Liljestam, sen blir det bara mys framför tv:n för hela slanten. Jobb imorgon.

Puss!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0