Spelning

Nu börjar det närma sig!

Kl 22 ikväll drar spelningen igång, och jag är taggad faktiskt! Ska bli skitskoj. Hoppas det blir mycket folk!

Ska skriva ut de sista texterna nu och sen dra. Blir svarta leggins, lång vit tröja och en kort svart kavaj på det. Sådär lagom, inte sant?

Tänkte visa er en bild på mina ögonfransar iallafall, många är nyfikna. Jag är supernöjd, men nästa gång (kommer självklart göra om det, beroende framkallande), så kommer jag be om kortare ögonfransar inne vid ögonvrån, de blev för mycket lösögonfrans-känsla över mina för min smak iallafall. Men annars är jag supernöjd!

Vad tycker ni?


På denna bild har jag endast lagt lite kajal under ögat!

1 kommentarer
Postat av: C

Jag tycker det är jätte fint precis som det är på bilden. Men ja, kan nog vara lite störigt med för långa längst in.

2010-03-28 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0