Spelning avklarad

Godkväll!

Spelning ikväll gick superbra. Pappa ackompanjerade och jag sjöng, och det blev som tur är uppskattat. Det var mestadels äldre människor, så det blev mycket svensk musik, men jag valde såklart de vackraste.

Jag är jättenöjd, och imorgon blir det inte heller någon vila. Upp tidigt och repa kl 10, sen ska man hjälpa pappa att köpa fint stengolv. Rummet i källaren som just nu är en studio, ska lätt renoveras (byta golv, måla om), och sen ska antagligen jag få det rummet! INGA SNEDVÄGGAR! 18 kvadrameter att röra sig på med egen ingång, det låter toppen. Så ska vi ha studion där jag har mitt rum iställe (bättre isolerat). Sen efter det ska jag inhandla lite kakor, för min bästa vän Ida kommer hit till oss, och ska få träffa min familj och sova över här tills på fredag. Längtar redan, inte träffat henne på jättelänge!

För övrigt så är min dator nu på väg till Acer i Tyskland för att fixas.. antagligen en hel månad.  BUHUUU!

Nu ska jag kolla på "Fuskbyggar", skitbra program. Sen ska jag lägga mig hyffsat tidigt. Hoppas jag.

Någon som köpt Kvällsposten/läst Lokaltidningen idag? Bara nyfiken. Alltid kul!

Godnatt, vi hörs imorgon!

2 kommentarer
Postat av: C

Inte än, men jag kommer göra :D

2010-03-24 @ 22:43:02
Postat av: Mattias

Klart vi köpte kvällsposten :)

2010-03-25 @ 07:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0