Rösta!

Godkväll gott folk!

Slutade kl 20, och kom hem vid kl 22. Jag är SÅ trött! Varit segt och tråkigt på jobbet faktiskt, riktigt långtråkigt.. men, det har ändå pirrat lite i magen pga. Next Star 2010. Idag börjar ju röstningen som pågår fram till den 18:e april!

För er som är intresserade av att rösta, så ska ni läsa följande information.

Vill ni rösta på mig via sms direkt, då gör ni såhär:(glöm ej stora bokstäver)

Sms:a STAR följt av det belopp du vill rösta för.

Tex: STAR3 MADELEINE till 72900 (ger 10 röster).

1 st 3 kr SMS ger 10 röster.
1 st 5 kr SMS ger 20 röster.
1 st 10 kr SMS ger 50 röster!

Annars, så kan ni gå in på www.nextstar.se, och klicka på "Finalister 2010", sen på min bild och sen internetrösta. Det kan ni göra ca var 5:e minut!

ALLA röster uppskattas, det vet ni. Jag blev helt överväldigad av allt stöd från allt folk på facebook, ni är fantastiskt underbara. Jag älskar er!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0