Ögonfransar = DONE!

Go' kväll folket.

Har inte hunnit uppdatera alls idag, full fart. Lokaltidningen var här för intervju (håll utkik i lokaltidningen nästa onsdag), och ögonfransförläningen är gjord. Tjejerna på Catflash i Helsingborg är supertrevliga och så otroligt proffsiga! Det gick jättefort och det blev ett fantastiskt resultat, inte hunnit ta bilder än, men det kommer imorgon.
Imorgon ska ju även hårförläningen komma till sin plats! Hämtade ut håret idag och det är en otrolig kvalité på håret. Feel_the_hair heter butiken på tradera där jag köper mitt löshår ifrån, ALLTID. Ska bli väldigt spännande att sätta i håret, can't wait!

Nu ska jag platta mitt nytvättade hår, och försöka få mig en god natts sömn. Imorgon kommer pappa hem, och jag ska packa inför Stockholm på torsdag, wohooo!


1 kommentarer
Postat av: michelle

Ah eller hur, det får vi sä till o ha! :)

Hoppas du mår bra f.ö tös!

2010-03-17 @ 01:42:34
URL: http://michellejonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0