Ny låt

Hej återigen gott folk.

Nu är all mat som behövs inhandlad, och jag ska snart hoppa in i duschen innan min kära vän Ida kommer hit och sover här inatt, wiii!

Vill bara informera er att håll utkik idag på http://www.madeleineliljestam.se, efter min nya låt. Text och musik är skriven av mig, men en fantastiskt duktig vän till familjen som heter Jesper har arrangerat den, blev fantastiskt vacker intrumentalt, men sången är dock fortfarande i demokvalité, men jag vill så gärna dela med mig av låten till er.

Den är skriven till nära och kära, men den är speciellt skriven till min första bästa vän Ida Eliasson. Det hon har gjort för mig sen vi träffades är ovärderligt, den människan hon är.. ja, dem växer inte på träd. Detta var min julklapp till henne som ett tecken på min tacksamhet, även om den knappt säger en tiondel!

Så, håll utkik.. nu ska jag hoppa in i duschen nu!


1 kommentarer
Postat av: C

I'm in LOOOOVVVVEE!!!! with your voice!!



Åh vad fin låt det var.

2010-03-25 @ 23:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0