Intervju!

Okej, jag ger mig. Dagen blev lite bättre!

Min hund mår fortfarande inte bra, men nu blev det iallafall inbokat en intervju + bild till Lokaltidningen
på tisdag förmiddag i anknytning till Next Star 2010! Ska bli jättekul. Ska ju göra en ögonfransförlägning sen också samma dag vid kl 16, spännande!

Sen är även en tid avtalad i Malmö den 23:e hos CIS, jag ska dit på rådgivning och ska se hur det blir. Är så intresserad av en musikskola i Hollywood, inte i nuläget, men längre fram, och det är fan inte billigt. Men vill dit, få information, tips och råd. Ska bli väldigt intressant!

Fast, i skrivande stund blev det lite sämre igen.. Det snöar gott folk. Det snöar. Suck..

Men den här bilden får mig alltid att må bättre. Älskar den!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0