Ida + Helsingborg = Bäst!

Godkväll folket.

Dagen har varit helt underbar. Som tidigare nämnt vaknade jag & Ida jättepigga imorse, och begav oss mot Väla/Helsingborg runt 12 tiden. Jag har shoppat en del ändå faktiskt. Hittade lite underkläder, en jättesöt ring med rosett på (!), två sjukt snygga bodys från Bikbok, och en liten söt plånbok från Accent. Är helnöjd.

Sen har vi ju fikat en del också.. vi syndade och förråde Burger King, och käkade på McDonalds faktiskt. En cheeseburgare kan vara gott, och det blev ju mycket bättre av att den jättesnälla killen i kassan råkade ta en mellandricka till mig när jag skulle ha en liten, och det bjöd han på. Så himla snällt, älskar när människor kan bjuda på sådant.

Mina skor kom inte idag heller från nelly, kommer dem inte på måndag blir jag galen. VILL HA DEM. Typ nu. Men får stå ut.. den som väntar på något gott.. väntar fan oftast alldeles för länge tycker jag. Vad tycker ni?

Nåja, jag har återigen haft en underbar dag tillsammans med Ida. Mina 4 dagars mini-semester har varit helt toppen tack vare den tjejen. Bättre vän får man verkligen leta efter.


Obligatorisk frukost..


Ida kör iväg oss två mot äventyr!


Vi körde ut från Asmundtorp.. ehum.


Vi förråde Burger King.. mohaha.


Stenarna vid hamnen var fina, massa is.


Ebbas fik blev det återigen. De diggar Pommac. Jag med.


Det är vi mot världen ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0