Det sprudlar i kroppen!

Godkväll allesammans!

Ikväll sprudlar det i kroppen, jag är så taggad. Imorgon är det Stockholm som gäller. Jag har hämtat pappa nu i eftermiddag, bytat ena monitorn, och köpt mig en jättefin midi-klaviatur, är sååå himla nöjd! Men jag glömde köpa en värmande ögonfransböjare till de nya ögonfransarna på salongen, men ja.. får ta det någon dag när man kan åka dit, hehe. Lite typiskt.

Har inte hunnit ta några bilder alls på varken ögonfransar eller löshår, jag har packat som fan nu. Jag har valt klänning till middagen, och kläder jag ska uppträda i. Men datorn, kameran, och filmkameran kommer hänga med nu till Stockholm, det ska bli superskoj!

Har fått ett enormt stöd från människor, de man oftast minst anar. Jag är fruktansvärt tacksam till er alla ska ni veta, verkligen. Det uppskattas enormt!

Jag säger godnatt nu, så hörs vi imorgonkväll när vi kommit till Stockholm om jag inte hinner uppdatera innan!

Godnatt!


3 kommentarer
Postat av: Sofie

Bra att du tar med dig dator Madeleine! ;) Så får vi uppdatera våra bloggar med massor av bilder och liknande. Åh, imorgon smäller det! :D:D <3

2010-03-17 @ 21:22:22
URL: http://barjmann.blogg.se/
Postat av: Jessica

Nu har det precis lagts upp ett litet inlägg om dig på någons blogg. hmmm, jag undrar vems? Tihi.

puuuuuuss

2010-03-17 @ 23:13:28
URL: http://metrobloggen.se/jessicamartensson
Postat av: Malena

Lycka till Madeleine, och ha det så kul.

2010-03-18 @ 07:50:19
URL: http://malenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0