Bad day

Dagen verkar inte bli bättre, så får bara gilla läget antar jag.

Jag har iallafall diskat, bakat chokladbollar, kollat på ett Simpsons-avsnitt, varit ute en runda med min lilla hund, gett honom specialmat nu när han mår dåligt, och fått hem en telefon jag vann på tradera.

Så har hunnit lite iallafall, alltid något. Nu ska jag se det absolut senaste avsnittet av Grey's Anatomy på datorn tror jag, spännande!

För övrigt, nelly.se har fått in ett par skor som fick mig att tappa andan. Nej, jag ska inte beställa dem, det lovar jag. Hör du det pappa? Jag kommer INTE klicka hem dem, I promise. Men för er som vill ha ett par 15 cm klackar i rosa, here you go för endast 399kr!


1 kommentarer
Postat av: C

Då har jag bara 1 fråga. Vad är din sko storlek? (A) Hahaha

2010-03-12 @ 13:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0