8 mars '10

NOOOOOOO!

Molnen har intagit vår värld återigen. Det är mulet, grått och tråkigt. Men jag ger mig inte, våren är på väg, det känns, den bara spelar oss ett spratt.. hrm.

Nåja, tur att jag bara ska jobba idag ändå när det är så tråkigt väder. Ska jobba 11 - 19, men imorgon måste det vara fint väder. Då är jag ledig! Ska bli så himla skönt. Ska spela in lite i min studio, sen funderar jag på att shoppa lite.. hade varit lite trevligt.

Just nu har jag inget mer vettigt att skriva faktiskt, så jag önskar alla en riktigt härlig dag, så håller jag tummarna för att dagen går fort. RIKTIGT fort!

Jag bjuder på en utav mina favorit låtar från Sonata's senaste album. Älskar den.

Puss!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0