3 mars '10

GOD MORGON!

Underbar dag, inte sant? Solen lyser som bara den och jag mår jättebra. Idag ska jag iväg till Helsingborg vid 10-tiden. Ska in i musikaffären och kolla monitorer till studion, SPÄNNANDE! Sen efter det ska jag möta upp Ida som kommer upp till Helsingborg för att fika, ha det trevligt och säkert shoppa lite.. hehe.

Såg mitt face i tidningen idag också, iochmed att jag är finalist nu i Next Star! Skoj! Har fortfarande inte fattat det riktigt. Men det smälter väl in under tiden finalen pågår antar jag. Jag hoppas bara så många som möjligt visar sitt stöd, detta är ju min dröm!

Nu ska jag göra mig iordning och sticka iväg. Ha en underbar dag gott folk!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0