24 mars '10

Hur är det med er?

Det är faktiskt bra med mig. Dock har min lilla laptop fått sig en knäpp, eller ja.. skärmen rättare sagt. Där är något glapp, så att bilden mörknar till i vissa lägen, så surt. Killarna inne på datapryl i stan tror att det är en liten kontroll bakom skärmen det är fel på, så dem måste skicka iväg den till Acer.. det tar EN MÅNAD!! Så himla dåligt, jag är beroende av den lilla skiten.

Men det är nog det enda som är lite jobbigt idag. Jag har en spelning ikväll i Landskrona, och idag är jag faktiskt med i TVÅ tidningar samtidigt, det ni! Hehe. I Lokaltidningen här i Landskrona är jag på framsidan och en bra intervju med bild på sidan 28, och idag är även jag, Sofie och Hedvig med i Kvällsposten, det blev en halv sida, superbra blev det, så det känns jätteroligt.

Håller på att öva med pappa inför spelningen ikväll, men här ser ni artiklarna från tidningarna iallafall! (Bilden på framsidan av Lokaltidningen blev SKITDÅLIG, så taskigt att dem tog den, haha. Den inuti är bättre iaf, även fast jag ser lite drogad ut på bilden här nedanför, men så ser den INTE ut, hehe)





Lokaltidningen idag, 24 mars 2010


Kvällsposten idag, 24 mars 2010.

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, dual exposure :P



Tråkigt med din dator, tråkigt när sånt händer och den är nödvändig :(

2010-03-24 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0