23 mars '10

Godmorgon folket!

Idag har jag en del att göra alltså, haha. Ska göära mig iordning nu och sticka iväg mot Center Syd, ska hämta ut mina stövlar från Scorett som dem ska ha fixat, ska bli spännande att se. Sen ska jag hem och repa med pappa, vi har spelning imorgon tillsammans, privat dock så ingen kan komma. Studieförbundets Vuxenskola har årsmöte, där har vi fått äran att vara med.

Sen vid 16 tiden så blir det en intervju med Kvällsposten tillsammans med Sofie och Hedvig som också är finalister i denna tävlingen. Är så glad för att dem är det, vi blev superbra vänner nu under helgen, känns hur bra som helst. Så det ska bli skitskoj att göra en intervju tillsammans och fotograferas med allihopa!

Får sticka och göra mig iordning nu, men ha en bra dag allihopa!


Jag idag! Tro det eller ej, men jag älskar ögonfransförlängningen, för jag är osminkad på bilden ;)

1 kommentarer
Postat av: C

Håll dig borta från sminket över huvud taget, du är för vacker för sånt :D

2010-03-23 @ 10:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0