2 mars '10

God morgon allihop!

Tisdag idag, och jag är ledig fram tills på lördag då jag jobbar hela helgen. Känns hur bra som helst, och idag har jag en massa att utföra. Ska ner och äta frukost nu, göra mig iordning och sen åka in till banken, och efter det kommer jag sitta i telefon med diverse människor ett bra tag, haha.

Känns fantastiskt att äntligen få berätta för alla hur lycklig man är över att vara finalist. Det är en enorm glädje, och det ska bli ett roligt äventyr, helt underbart. Några trodde man kunde börja rösta nu, men tyvärr inte, det är först om två veckor! Men jag återkommer såklart och berättar hur ni gör, uppskattar allas stöd som jag fått hittils!

Har för övrigt aktiverat mitt VISA-kort. Känns jättehäftigt. Haha! Nu kan jag äntligen handla över nätet osv med mitt eget kort, istället för att låna mammas, hehe.

Nu får jag äta frukost. Ha en bra dag!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0