17 mars '10

Solen, vart är du någonstans?

Den gömmer sig bakom molnen. Det gillar jag inte. Vill ha fint väder idag, det är ju en bra dag! Hårförlängningen ska sättas i, pappa ska hämtas, en monitor ska bytas ut, jag ska antagligen köpa ett midi-klaviatur (fallit lite för Reason 4). Vad händer mer? Jo, jag ska ju packa inför morgondagen. Jag ska ju till STOCKHOLM! Ska bli riktigt skoj, men lite nervöst är det allt. Dock så kommer EN sak inte kännas bra, att säga hejdå till min vovve imorgonbitti, och veta att mina föräldrar lämnar han på hundpensionat på kvällen tills lördag.. buhuu. Mina lilla bebis. Men det ska nog gå bra, jag litar på dem som ska ta hand om honom, men fy fan om något hade hänt honom, oj oj oj. Men dem tankarna ska jag slå bort. Det kommer gå bra, eller hur?

Nästa på min lista idag är att göra sig iordning och sen bara orientera sig lite på kartan till tjejen som ska sätta i håret, det är lite ute i skogen hon bor, men jag ska nog allt hitta! Kan ju inte gå helt åt skogen? HÖHÖ. Nä, den var i torraste laget.

Vi hörs senare!

Vill ni rösta på mig via sms direkt, då gör ni såhär (glöm ej stora bokstäver):

Sms:a STAR följt av det belopp du vill rösta för.

Tex: STAR3 MADELEINE till 72900 (ger 10 röster).

1 st 3 kr SMS ger 10 röster.
1 st 5 kr SMS ger 20 röster.
1 st 10 kr SMS ger 50 röster!

1 kommentarer
Postat av: Michelle

Aw haha! :}



Ah jag vet, är gla för din skull såklart. Men detta fixar du! Klart ska man ju rösta po dig :D



Ah jag hade tänkt ha de ja, hade varit kanon. ;)

2010-03-17 @ 10:33:14
URL: http://michellejonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0