15 mars '10

Go' morgon!

Solen skiner, jag är GLAD! Helt lövley väder!

Idag ska jag jobba från kl 11 - 20, men det känns helt okej. Den enda dagen i veckan jag jobbar, hehe. Sen ska jag göra ögonfransförlängning imorgon, hårförlängning på onsdag, och på torsdag åker jag till Stockholm med Next Star-gänget och kommer hem på söndag igen. Längtar jag? Oja! Det ska bli helt fantastiskt roligt, kan knappt bärga mig. Så jobbet känns verkligen okej idag, jag bara önskar att tåget håller tiderna idag.. snäääälla! Idag ska jag faktiskt inte köra in, jag ska ta bussen, funkar jättebra egentligen. Synd bara att den inte går så smidigt hem på kvällarna, då hade jag tagit bussen istället i vanliga fall.

Idag börjar ju även omröstningen i Next Star 2010. För att komma dig kan du klicka HÄR, men ju i skrivande stund har inte omröstningen börjat, men det kommer under dagen! Spännande. Det kommer finnas två olika sätt att rösta på, men det kommer sen när röstningen börjar.

Kram på er!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0