14 mars '10

SÅNGLEKTION!

Ska bli helt underbart med en sånglektion idag, känner att det passar perfekt. Idag ska jag även skicka in min deklaration, och söka en skola. Man kan ju alltid söka, eller hur?

Imorgon drar röstningen för Next Star 2010 igång gott folk. Pengarna som ni skänker när ni röstar går till Childhood Foundation. Vissa tänker direkt: "Pengarna kommer inte fram till de behövande", men Childhood är inte som Rädda Barnen. Childhood Foundations pengar skänker dem till olika projekt som drivs av eldsjälar som tar sig an barn i väldigt jobbiga situationer. Så att pengarna kommer till sin rätta, med all säkerhet.

Mer info kommer såklart imorgon om Next Star 2010, men ni ska veta att detta är min dröm. Att få vinna Next Star 2010 är verkligen en dröm jag faktiskt haft sen länge. Det hade betytt hela världen för mig.

Nästa på listan: Borsta tänderna!


1 kommentarer
Postat av: Maja Svenonius

Hej Madeleine!

Vad roligt att du tycker att Childhood gör ett bra jobb! Vi är jätteglada att få vara förmånstagare för Next Star, som är en trevlig och bra tävling tycker vi! Hoppas att det går bra för dig! Hör gärna av dig till oss på Childhood om du vill veta mer om vårat arbete. Ett tips är också att köpa vårt lilla armband som finns att beställa från vår hemsida www.childhood.se - ett sätt att visa sitt stöd till Childhood:)

hälsningar Maja Svenonius/Childhood

2010-03-16 @ 12:16:55
URL: http://www.childhood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0