12 mars '10

Jag känner mig ganska död.

Inte mycket sömn inatt. Min vovve mår inte alls bra, spydde 6 ggr igår.. jag är ett vrak.

Ringde till jobbet och berättade hur det låg till, att man inte fått en blund inatt. Blir så lycklig över att chefer/skitfledare visar sådan förståelse, och för mig går ärligheten längst. Jag hade ju kunnat säga: "Jag är sjuk", men det är jag inte. Däremot hade jag presterat sjukt dåligt om jag hade varit där, för jag har inte sovit en blund pga. hunden.

Så, gissa vad jag ska göra nu? Ska lägga mig på soffan, med min favoritkudde, ha hunden i min famn, och sova. Länge.

Godnatt eller vad man nu bör säga vid denna tid. Ha en härlig fredag folket!



2 kommentarer
Postat av: Jessica

Vi ses på jobbet :)

2010-03-12 @ 07:49:28
URL: http://metrobloggen.se/jessicamartensson
Postat av: C

Tråkigt när det blir så här. Bara att göra det bästa utav det ändå. :(

2010-03-12 @ 13:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0