10 mars '10

GÄSP!

Jag är trött. Jag har vaknat femtioelva gånger under natten känns det som, usch. Ska jobba 11 - 20 på det också, tror jag säckar ihop totalt snart.

Jag längtar iallafall helt otroligt mycket till Stockholm nästa vecka. Alla i Next Star ska samlas, och familjerna ska med osv, ska bli helt otroligt roligt! Finalen drar igång på måndag, och för dem som är intresserade av att lägga en röst (eller flera!), kommer här på min blogg, kunna se hur man ska göra och vart.

Så för att förbereda och fixa till mig själv lite för att få lite stylingkänsla ska jag göra ögonfransförlängning på tisdag, och på onsdag är det dags för hårförlängning! Har fixat hår som ska vara på väg hem till mig snart, och har hittat en tjej i Saxtorp som ville hjälpa till att sätta i det för några hundralappar, tack! Man kommer känna sig så himla fin! Ser jag fram emot, man behöver få en liten uppåtsving med självförtroendet.

Men nu är det grått, kallt och mulet ute. Jag känner mig typ svart under ögonen, och mååååste göra mig iordning nu. Herregud vad kroppen bara säger ifrån.

Ha en bra onsdag allihopa!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0